הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
חסר מיגון אישי? יצאת למשימה באיו"ש או עזה ללא אפוד קרמי?- דווח לנו ! (23/3/2004)

בקרוב מאוד יובא מידע להורי חיילים בדבר מצב המיגון האישי של החיילים הפועלים בשטחי איו"ש וחבל עזה לאור שאלת הורים מודאגים בנושא. כן נבחן באם ננקטו הצעדים הדרושים להבטחת שלום החיילים ובמיוחד עם פירסום דבר תיגבור הכוחות באיזורים אלה בעקבות ההתפתחויות הצפויות לאחר חיסולו של יאסין וההערכות לחגים?. נסקור התייחסות חטיבת דובר צה"ל שבאגף המבצעים לשאלות מהותיות בנושאים אלה ונבחן המצב בשטח ובאם הופקו הלקחים בתחום זה. האם כל חייל מצוייד לפחות באפוד קרמי כמיגון בסיסי ?ומה בגבול הצפון?
 
מאחר ומדובר בנושא הנוגע ישירות לביטחון חיי החיילים אנו פותחים ערוץ מידע "און ליין" מהשטח אלינו 24 שעות ביממה לחיילים באמצעות הודעות sms למספר 054-706160 בנושא זה בנוסף לפניות באמצעות דוא"ל. הפננו שאלות ישירות לדובר צה"ל. השאלות והתגובות תובאנה במלואן. אנו נפעל לבירור כל מחדל שיתגלה בתחום זה לאור חובת צה"ל לשמירת שלום החיילים .אין לך שכפ"צ חסין ירי (קרמי) ואתה משרת באיו"ש או עזה - דווח לנו בדחיפות.
 
עדכון:(3.4.04)-לאחר החג ביקשנו ליזום דיון דחוף בשדולה בכנסת ולזמן גורמי צה"ל להצגת נתונים. כן, ביקשנו ממבקר המדינה לבדוק אם צה"ל מיישם ממצאיו. אנו ממתינים גם לתגובת דוברת צה"ל. עד עתה לא השיבה תשובה ענינית.


זכותו של כל חייל וזכות הורי החיילים בפרט לדעת אם צה"ל עושה הנדרש בתחום מיגון החיילים וזכותו של הציבור לקבל מידע אמין ובדוק בנושא זה. הפרטים בקרוב מאוד....
 
 

תגובות:
Super excited to see more of this kind of stuff olnine.
(Mario 10/12/2012)
1.
הוסף תגובה