הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
חייל/ת ! זהירות: ביוב וזוהמה באיזור מגוריך - בעיית תברואה בבסיס בצפון! (25/1/2013)

*צילום: מקלחת חיילות
 
בשבועות האחרונים התקבלו 3 פניות לאתר שתוכנן תלונות המצביעות על בעיית תברואה קשה בבסיס אי שם ברמת הגולן. הפונים, חיילים המשרתים בבסיס, צירפו גם תמונות מהן עולה כי מגורי חיילים וחיילות בסכנת זיהום והתפתחות מחלות ליושנים בהם, בשל עליית ביוב על גדותיו בצמוד לאותם מגורים והזיהום כבר כירסם במבנה הארעי ובמדרגות הכניסה אליו. ריח הצחנה אף גורם לבחילות בקרב החיילים. כן, צורפו תמונות על מצב מקלחות באותם מגורים, שאף בהן נראית פטרת ורטיבות בקירות , היכולים גם אלה להוות קרקע פורייה למחלות.


לטענת הפונים הם פנו למפקדים שונים מזה חודשים אך דבר לא נעשה .
 
הנושא מעורר עניין לטעמנו גם לאור העובדה כי מדובר בבסיס אשר בו משרתים לוחמים ולוחמות העושים ימים כלילות בביצוע משימות שונות של הגנה על גבולות המדינה וראויים הם בימים הרבים הארוכים בהם שוהים בבסיס ובעת חזרתם מפעילות – לתנאים מעבר לסבירים ואין כל סיבה שביוב עם צואה יכתר את מקום מגוריהם ו/או יתקלחו במקלחות שמצבן ניתן לראות בתמונות (ראו בהמשך) במיוחד שמדובר בשירות בבסיס קבע בשנת 2013.
 
נבהיר כי העברנו פרטי המקרה לטיפול מדור פניות הציבור בדובר צה"ל ועודכנו שהנושא בבדיקה ואנו כמובן נעדכן גם אתכם על תוצאות הטיפול עם קבלת מענה.
 
עידכון: (22.3.13) -
 
דובר צה"ל עידכן אותנו כי הליקויים תוקנו . בדיקתנו עם החיילים וביקור במקום העלו כי אכן טופלו ותוקנו הליקויים לשביעות החיילים.
אנו מודים לרמ"ד פניות הציבור ופקודיו ביחידת דו"צ על הטיפול המסור.
 
 

 


תגובות:
דרושים עובדים לעבודה מהבית!
שכר גבוהה מאוד תלוי במשרה שתבחרו!
הזדמנות טובה לכל מי שבבית כרגע ולא עובד ! (מספר משרה - 516832383)
לפרטים נוספים הגיבו ושילחו לי הודעה בוואטספ 052-4313764

(משה 25/10/2023)
1.
בסיס קבע 2013 . אני חושבת שבמוצבים בלבנון לא היה ככה
(עדי 26/1/2013)
2.
הוסף תגובה