הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
עוד חדשות ועידכונים ! (2/12/2006)

פגישה עם קב"ן, ללא ראיון מפקד – כל חייל שירצה להיפגש עם קב"ן לא יאלץ לעבור ראיון מקדים אצל מפקדו והוא יופנה על פי בקשתו לפגישה עם קב"ן.
 
בקרוב,שינוי במסלולי קצונה ללוחמים – גיל היציאה לקצונה יאוחר וקצין חדש יחוייב בשירות של 21 חודשים ביחידתו (במקום 17 כיום) ל"צבירת נסיון". לוחם היוצא לקצונה יחתום על הארכת שירותו בקבע לשנה וארבעה חודשים(במקום שנה כיום).
 
שיבוץ מחדש – בצה"ל יאפשרו לחייל שנשר מהכשרה אליה נשלח עם גיוסו להחליף שיבוץ ולצאת להכשרה לתפקיד אחר ובתנאי שנותרה לו תקופת שירות מספקת לתרום בתפקידו החדש. התוכנית החדשה תצא לדרך תחת השם "מהפך במיצוי" . (פיתרון יעיל למי שאינם מרוצים משיבוצם במועד הגיוס).
 
פרוייקט של פתיחות ויוזמה בצה"ל : חיילים הומוסקסואלים מלווים בני נוער לפני גיוס בהתמודדות עם גילוי הנטייה ובמידע שיש בו להפיג חששם לקראת שירות בצה"ל.
 
המשכורת ב...SMS – בצה"ל מתחילים בניסוי לפיו יוכל כל חייל בסדיר ובקבע לדעת את גובה המשכורת שתיכנס לחשבונו, כבר בסיום החודש החולף באמצעות הודעת SMS לטלפון הסלולרי. השירות חינם, אך יהיה צורך ברישום אליו באתר מחלקת פרט באתר "צה"לנט".
 
מתנת גיוס - תיק גב חובה לכל חייל וחיילת – החל מהגיוסים הקרובים, בצה"ל החליטו כי כל חייל שינוע בדרכים ישא תיק גב שחור שיבחר בנפח שבין 12 ל25 ליטר. חיילים לא יורשו לשאת תיקים פרטיים בצורות או בצבעים שונים בדרכים. התיק יהיה חלק מן ההופעה החיצונית, כמו הכומתה וחייל שיהיה ללא התיק או עם תיק אחר,יטופל משמעתית. לגבי חיילים המצויים בשירות,טרם התקבלה החלטה לחלק גם להם תיק תואם.


למי שירצה לפרוש משירות בקבעצה"ל יאפשר חישוב החוב שיש להחזיר לצה"ל (אם בכלל) עם פרישה - (אף אם הפרישה קודם לסיום החוזה) כבר חודשים לפני המועד המבוקש לפרישה. כך, יוכל איש קבע המבקש לסיים החוזה עם צה"ל לחשב את עלות צעד זה ולראות את הכדאיות כדי לתכנן צעדיו לעתיד. פרטים באמ"ש.

תגובות:
תגובה ל-מתנת גיוס - , בצה"ל החליטו כי כל חייל בדרכים ישא תיק גב שיבחר בנפח שבין 12 ל25 ליטר -
מגוחך - מניסיון של בנים בחי"ר: ביציאה הביתה קשה לרדת מ-60 ל'. מה עם כל הכביסה??????

(מודי 29/7/2007)
1.
הוסף תגובה