הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
בלעדי : בעקבות הפירסום על הרפואה בצה"ל : דיון בכנסת והצעת חוק בדרך ! (30/5/2005)

תחקיר מגזין "מנטה" והפירסום הנרחב באתר Ynet בסוף השבוע האחרון על המתרחש בתחום רמת הטיפול הרפואי שמוענק ע"י מערך הרפואה בצה"ל לחיילים – המבוסס גם על מקרים שטופלו עלידנו - (לחצו לראות כל הפרטים) פירסום אשר הובא באופן נרחב גם כאן (לחץ למאמר) מכה גלים גם במסדרונות הכנסת .
 
ועדת חוץ וביטחון זומנה לדון בנושא כבר בימים הקרובים על פי הצעה לסדר שהגיש ח"כ חמי דורון, סגן יו"ר הכנסת. בנוסף, צוות הקשב , מקדם יוזמה של ח"כ להגשת הצעת חוק ובקשה לערוך דיון במליאה באופן הטיפול הרפואי של צה"ל בחייליו. זאת ועוד : בימים אלה נשקלת יוזמה נוספת של צוות הקשב לדיון ציבורי בשיתוף גורמים רלוונטיים כמו נציגי משרד הבריאות אנשי ציבור ומשפט, הורים, ועוד – וכל אלה - על מנת לקדם החלטות על שינוי המצב הקיים.
 
אנו נברך על כל יוזמה, רעיון והצעה שתפנו אלינו כיצד ניתן לפתור את סוגית איכות וזמינות הטיפול הרפואי הראוי לחיילים. לאלה המבקשים להביע דעתם בפני ועדת חוץ וביטחון שתדון בנושא, אלה דרכי הפנייה לועדה :

טלפון: (איזור חיוג ירושלים) 6753123 / 6753143                                                 
פקס: (איזור חיוג ירושלים) 6753100

דואר אלקטרוני :                v-bitchon@knesset.gov.il
 


פניות אל ח"כ חמי דורון :  ndoron@knesset.gov.il
 

תגובות:
Which came first, the problem or the sotiluon? Luckily it doesn't matter.
(Sundance 28/5/2016)
1.
יש לדאוג שהמערכת של קצין קבילות חיילים תהייה מאויישת ע"י אזרחים ולא אנשי צבא.
(יפה 30/6/2005)
2.
לא יתכן שמערכת שתפקידה להעריך ולבקר את תיפקודם של הרופאים תהייה מאויישת באנשי צבא הגיע הזמן שלכל הפחות מערכת כזו תהייה ניטראלית , קרי בידיים אזרחיות.
אמא דואגת ומוטרדת

(יפה 30/6/2005)
3.
לרופא שהגיב כאן. אנו כאן באתר נאפשר לכל רופא או אנשי רפואה בצה"ל "במה חופשית" להשמיע דעתם ואנו סבורים שכל אחד מהם רשאי להיות שותף לכל דיון ציבורי. ראו - הוזמנתם !
(צוות הקשב 16/6/2005)
4.
אין לי ספק שהמערכת אינה מושלמת אבל אני גם יודע שהרבה חיילים גם יוצאים מהרופא מרוצים. חבל שרוצים לעשות דיון ציבורי אבל לא מציעים לשתף את הרופאים לשמוע גם את הצד שלהם
(רופא צבאי 7/6/2005)
5.
כל יום יש תלונה על בעיות גב בהקשב.
חמי דורון לא החזיר @. ה-@ לועדה חזר
הנזק לחייל/ת הוא בלתי הפיך.
אני זועקת את כאבם זה לא יכול למשך כך.

(אם לחייל שעבר ניתוח בגב 5/6/2005)
6.
הוסף תגובה