הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
יום העצמאות ה-57 למדינה ! שנתיים להקמת "הקשב" ! (11/5/2005)

מפקדים,מפקדות - חיילי וחיילות צבא ההגנה לישראל היקרים !
 
בפרוס עלינו שנת ה - 57 לעצמאות מדינת ישראל, שלוחה לכם ולשאר כוחות הביטחון במדינה חזק ואמץ. בזכותכם ובזכות הנופלים הגענו עד הלום.
 
אנו מחבקים אתכם אל ליבנו ונושאים תפילה ליושב במרומים, למען ישמור חייכם, יכוון צעדיכם ויחזק את צבא ההגנה לישראל , את כל מפקדיו, לוחמיו וחייליו וכלל אנשי כוחות הביטחון.
 

יום העצמאות והשמחה כפולה - בערבו של יום העצמאות 2003 , עלה ברשת אתר "הקשב" . אז רק ל"תקופת ניסיון". חלפו רק שנתיים לפועלנו ואתם - חיילי צה"ל, הוכחתם עד כמה חשוב היה רעיון הקמת האתר ומטרותיו לסייע לכם. אנו גאים על העשייה למענכם, בתחום שמירת זכויותיכם וביטחונכם ושמחים להיות קשובים לכם . במשך השנתיים שחלפו, אנו יכולים להביט לאחור בסיפוק . סייענו ועזרנו במידע חשוב לכלל החיילים, בעיקר בתחום שמירת הזכויות, התמצאות בדין המשמעתי ובתחום הטיפול הרפאי.
 
השבנו לאלפי פניות וסייענו בתיקון עוולות . אנו גאים לומר כי תרמנו לשינויים מרחיקי לכת - בתיקונים בחוק השיפוט הצבאי ובפקודות בתחום הדין המשמעתי אותם קידמנו באמצעות לשכת עורכי הדין, הכנסת, בפעילות ציבורית ובאמצעות שלושה הליכים משפטיים שנדונו בבג"צ - תרומה אשר שינתה את פני חוק השיפוט הצבאי, כפי שניתן להיווכח מעיון באתר.
 

גם בתחום הטיפול הרפואי, תרמנו להגברת המודעות שבטיפול הולם בפרט, בהעברת מידע לחיילים ולצה"ל על מחדלים, בפירסום ודיון ציבורי בנושא. כיום, במערך הרפואה בצה"ל ערים לכך שיש מי שאיכפת ו"ידו על הדופק", מה שתורם לכך כי חיילים הפונים ליחידות חר"פ מקבלים תשומת לב רבה מבעבר. סבורים אנו כי יכולנו לתרום תרומתנו הצנועה למענכם והצלחנו לקדם נושאים מספר בתחומים אלה וכך נתמיד גם בעתיד להיות לצידכם בכל בעייה ובכל צרה,להקשיב ולעשות למענכם.. למען המשרתים בצבא, - מפקדים וחיילים כאחד - למען האדם שבכם . ולמען חיזוק כוחו וחוסנו של צבא ההגנה לישראל.


שאו ברכה כנה והמשיכו במשימותיכם למען מדינת ישראל. כה לחי לצה"ל והידד לישראל ליום הולדתה ה- 57 . היו ברוכים !

תגובות:
How neat! Is it really this sipmle? You make it look easy.
(Weny 14/11/2015)
1.
הוסף תגובה