ניווט מהיר - בחר/י פורום:   הטיפול הרפואי בצה"ל | זכויות חיילים ות"ש | נושאים כללים | שיח מילואימניקים
 
פורום הטיפול הרפואי בצה"ל - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  קורבן של רפוא צבאית
נושא: ניתוח
בתאריך: 28/6/2011  00:20

תוכן ההודעה:

אני עברתי ניתוח ובתום הניתוח לאחר 10 ימים הרופא המנתח כתב שאני צריך לעבור ביקורת של רופא אורטופד לאחר הוצאת התפרים. את התחבושות הייתי צריך להחליף כל יומיים, וכל דבר הייתי אמור לעשות בחר"פ.
כשבאתי לחר"פ אחרי יומיים להחליף תחבושות, הקצינה שם לא הסכימה להחליף לי תחבושות, והחובשים גם הם לא הסכימו, לכן הייתי צריך לסוע לביקורופא בערב להחליף שם.
לאחר 10 ימים, ביקרתי אצל הרופא שבכלל היה פלסטיקאי, ואמר לי שהוא אינו הרופא הנכון. לאחר המתנה של שבועיים נוספים קיבלתי תור לאורטופד שאמר לי אף הוא שאיננו הרופא הנכון ושאני צריך להגיע לרופא המנתח. הזמינו לי תור לרופא המנתח, אבל הוא היה בשביתה ביום חמישי, אז הביאו אותי סתם עד לבאר-שבע. אגב, כל תור שהזמינו לי הודיע לי ערב לפניי עליו, ככה שאפילו לא הייתי מודע לתורים לפני. לאחר מכן התקשרו אליי להודיע שהזמינו לי תור ליום למחרת לאותו אורטופד שכבר הייתי אצלו ואמר לי שהוא לא האורטופד הנכון. אמרתי להם שהייתי אצלו כבר, ואמרו שיחזרו אליי. לא חזרו אליי להרגיע אותי שאין לי תור, הייתי צריך לברר זאת בעצמי (ז"א ר"מ2 כל הפעולות הללו עשו, או יותר נכון לא עשו או ניסו לעשות). חזרו אליי יום למחרת מר"מ2, אחרי שעוד לא הייתי בביקורת אצל רופא, בטענה שאני בריא כמו שור ועליי לחזור לבסיס.
אני לא ראיתי רופא לביקורת ואני סובל מכאבים ביד.

מה עליי לעשות?




00:20 | 28/6/2011  ניתוח - קורבן של רפוא צבאית