נשלחה על ידי:
4u
נושא: לשאלתך בתאריך: 10/11/2009 15:12
תוכן ההודעה:
>בהמשך לפנייתך,אני מצרף לעזרתך מידע ואפשרות לברור לשיקולך
-----------------------------------------------------------------------
זכותך לפנות בקבילה אל הנציב במישרין וללא התחשבות בדרגתך או בדרגתו או במעמדו של הנקבל. אינך חייב ליידע את מפקדיך או לקבל אישורם להגשת הקבילה.
יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב. לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט:
טלפון אזרחי: 03-6977433
בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00
יום ו´ בין השעות 8.00 : 13.00
-----------------------------------------------------------------------
בכל שאלה בנושא רפואי פנה למזו"ר מוקד התלונות של חיל הרפואה
המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד התורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ובני משפחותיהם.
מזו"ר- מוקד זימון תורי ומידע בנושאים רפואיים:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-22:00
טלפון : 03-9489999 שלוחות 1,2.
------------------------------------
מוקד התלונות של חיל הרפואה:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00.
טלפון: 03-9489999 שלוחה 3
פקס: 03-7376348
-----------------------------------------------------------------------
> דאג בנימוס לידרוש את מימוש זכויותייך, מכל הגורמים כאחד.
> דאג לציין לרופא/ה שאתה עומד להגיש קבילה על אי מיצוי טיפולי
>רצוי שאחד מההורים התקשר למוקד מזו"ר לחדד את מצבך הרפואי
הקשיים, והדחיפות בשל הנסיבות .
> דאג לשמור העתקים של כל האישורים הרפואיים, וההתקשרויות.
-----------------------------------------------------------------------