נשלחה על ידי:
4U
נושא: לשאלתך בתאריך: 28/6/2009 16:05
תוכן ההודעה:
שלום,
אתמול הייתי במיון בגלל בעיה חמורה בעין שהתגלתה כדלקת עם חשד לחיידק. היום הגעתי לביקורת וקבלתי שבעה גימלים ובנוסף אמרו לי לחזור ביום שלישי לרופאה, עם טופס 103.
קבלתי גם מרשם לתרופות והלכתי לר"מ2 רק כדי לשאול אם התרופות נמצאות בסל או לא, ושם נתנו לי פתק שכתוב עליו מסדר חולים +טופס שכתוב עליו הפנייה לשירות.
האם טופס "הפנייה לשירות" = 103?
ומה אני אמורה לעשות עם הפתק של המסדר חולים...?
בנוסף, התרופות שקיבלתי הן לא בסל הצבאי ושלמתי עליהן מכספי, האם יש סיכוי לקבל עליהן החזר? תודה רבה
============================================
>בהמשך לפנייתך אני מצרף לעזרתך את המידע והאפשרויות-לשיקולך:
-----------------------------------------------------------------------
> אני מצטט מפנייתך :
"אמרו לי לחזור ביום שלישי לרופאה, עם טופס 103.
--------------
> לידיעתך :
טופס 103– הפניה לרופא מומחה / יש לידאוג להחזיר את הטופס חזרה לרופא השולח, כי מאוד מקפידים בצבא.
-----------------------------------------------------------------------
> תשובה עדכנית לכל שאלה בנושא רפואה - תקבלי ממוקד מזו"ר :
> מוקד התלונות של חיל הרפואה :
המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד התורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ובני משפחותיהם.
מזו"ר- מוקד זימון תורי ומידע בנושאים רפואיים:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-22:00
טלפון : 03-9489999 שלוחות 1,2.
--------------
מוקד התלונות של חיל הרפואה:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00.
טלפון: 03-9489999 שלוחה 3
פקס: 03-7376348
כתובת : ד.צ 02149, מפקדת קצין הרפואה הראשי, מדור הפניות.
-----------------------------------------------------------------------
> והיה ואת נתקלת בחומות מצד המערכת, וקושי במיצוי זכויותייך, פני :
יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב.
לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט:
טלפון אזרחי: 03-6977433
בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00
יום ו´ בין השעות 8.00 : 13.00
-----------------------------------------------------------------------