> צרי קשר, נסי להעזר בקצינת פניות הציבור – כפופה לראש אמ"ש
משרד פניות הציבור מסייע לציבור במתן מענה בכל הקשור לשרותו של החייל בצה"ל או בכל תחום אשר באחריות הצבא.
לרשות הציבור הרחב עומד "קו פתוח" - מענה טלפוני הפועל 24 שעות ביממה. מטרתו הינה סיוע לפניות דחופות שאינן סובלות דיחוי, כגון מצוקה על רקע נפשי, שלילת זכויות של חייל או אירועים הדורשים התערבות מיידית .
דרכי תקשורת: טלפון אזרחי 03-5691000
-----------------------------------------------------------------------
> לכל שאלה נוספת נסי את מוקד התלונות של חיל הרפואה מזו"ר
המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד התורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ובני משפחותיהם.
מזו"ר- מוקד זימון תורי ומידע בנושאים רפואיים:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-22:00
טלפון : 03-9489999 שלוחות 1,2.
-----------------------------------------------------------------------
> בשל חוסר ההתייחסות לבעיות הרפואיות, פני לברור טלפוני בנציבות:
יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב.
לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט:
טלפון אזרחי: 03-6977433
בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00
יום ו´ בין השעות 8.00 : 13.00
-----------------------------------------------------------------------