לברור ושאלות ניתן לפנות למוקד מזו"ר מוקד התלונות של חיל הרפואה
המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד תורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ולבני משפחותיהם בטווח של עד 24 שעות מזמן הפנייה. המוקד פועל בימי א´-ה´ בין השעות 8:00 - 22:00.
מזו"ר - מוקד זימון תורים ומידע בנושאים רפואיים:
אזרחי - 03-9489999, מטכ"לי -0333-9999.
---------------
מוקד התלונות של חיל הרפואה:
טלפון - אזרחי: 03-9489999, שלוחה 3. מטכ"לי: 0333-9999, שלוחה 3.
פקס - 03-7376348, מטכ"לי- 0304-6348.
כתובת - ד.צ 02149, מפקדת קצין הרפואה הראשי, מדור פניות.
-----------------------------------------------------------------------
קצינת פניות הציבור – כפופה לראש אמ"ש
משרד פניות הציבור מסייע לציבור במתן מענה בכל הקשור לשרותו של החייל בצה"ל או בכל תחום אשר באחריות הצבא.
לרשות הציבור הרחב עומד "קו פתוח" - מענה טלפוני הפועל 24 שעות ביממה. מטרתו הינה סיוע לפניות דחופות שאינן סובלות דיחוי, כגון מצוקה על רקע נפשי, שלילת זכויות של חייל או אירועים הדורשים התערבות מיידית .דרכי תקשורת: טלפון אזרחי 03-5691000
פנייה בכתב ניתן להעביר באמצעות הפקס או הדואר .
בפקס : 03-5699400. או בדואר צבאי: 02919 .
-----------------------------------------------------------------------