נשלחה על ידי:
יהודה
נושא: קצינת פניות בציבור בתאריך: 17/6/2005 08:04
תוכן ההודעה:
תודה
לפני פניתי לפורום פניתי טלפונית לקצינת פניות הציבור.
שוחחתי שם עם מישהי שנשמעה לי עוד יותר צעירה מבני ותארתי בפניה את שכתבתי.
היא הלכה לברר וחזרה לי עם תשובה מוזרה ומתחמקת בסגנון של:
שהחייל יפנה לקצין האג"מ לברר.
כאשר הסברתי לה שהחייל מסופח למשך שלושה שבועות ואינו מכיר אף אחד בפיקוד צפון (הוא בדרך כלל משרת בדרום) נעניתי שהוא יצור קשר עם מפקדו הישיר וזה יצור קשר עם החטיבה המרחבית אשר תסביר לו מה "נהלי השמירה" באותו אזור ובהתאם לתשובה שאפנה שוב לקצינת פניות הציבור.
מסקנה - כדאי אולי לקבול גם על הטיפול הרשלני והמתחמק של קצינת פניות הציבור.
בינתיים - אם דבר לא יזוז ביומיים הקרובים - אפנה לתקשורת. זו כנראה יעילה יותר מאשר קצינה "מטעם"