ניווט מהיר - בחר/י פורום:   הטיפול הרפואי בצה"ל | זכויות חיילים ות"ש | נושאים כללים | שיח מילואימניקים
 
פורום הטיפול הרפואי בצה"ל - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  4U
נושא: לשאלתך
בתאריך: 3/11/2010  14:04

תוכן ההודעה:


>בהמשך לפנייתך אני מצרף לעזרתך אפשרויות לברור, לשיקולך :
-----------------------------------------------------------------------

>תחילה שווה לנסות פנייה טל´ לקב"ן ואו לפסיכיאטר לברור הנסיבות
תנסו ותתקשרו שוב ושוב עד שתצליחו, שירגישו שאתם לצד החייל.
-
> במקביל נראה שיש מקום להעביר פקס´ ולדרוש בנימוס הסברים
-
> שהחייל יבקש מהקב"ן ואו הפסיכיאטר להפעיל את נוהל הזמנת ההורים לשיחה משותפת, הנסיבות מחייבות שהיה שיתוף פעולה
כך שתוכלו להיות בתמונה באופן מלא תוך גיבוי מצד המערכת
-----------------------------------------------------------------------
-
> הולך קשה....מתקשרים ולא עונים....עונים ולא חוזרים...נסו לפנות:
-
>> ניתן לפנות בכל שאלה רפואית ומנהלתית למזו"ר: מוקד התלונות של חיל הרפואה, המזו"ר - הינו מוקד למתן מידע רפואי - ומנהלתי לחיילים ובני משפחותיהם.
-
מזו"ר- מוקד זימון תורי - ומידע בנושאים רפואיים :
-
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-22:00
טלפון : 03-9489999 שלוחות 1,2.
---------------
-
מוקד התלונות של חיל הרפואה:
-
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00.
טלפון: 03-9489999 שלוחה 3
פקס: 03-7376348
-----------------------------------------------------------------------
-
> למרות כל הנסיונות עדיין לא קיבלתם את כל התשובות הרצויות :
-
>לשימושך, דרכי תקשורת למרפאות בריאות הנפש (ברה"ן) עפ"י חלוקה למרחבים, לצורך קבלת טיפול/ייעוץ נפשי/פסיכולוגי:

מרפאת ברה"ן צפון:
מרפ"א 8281 (מרפאה אזורית)
טלפון מטכ"לי: 0469-4217
טלפון אזרחי: 04-8300217

מרפאת ברה"ן מרכז:
מרפ"א 8282 (מרפאה אזורית)
טלפון מטכ"לי: 0303-5613 ; 0303-5720
טלפון אזרחי: 03-9575613 ; 03-9575720

מרפאת ברה"ן דרום:
חר"פ 543 (חיל רפואה)
טלפון מטכ"לי: 0753-3213
טלפון אזרחי: 08-6298213

מרפאת ברה"ן חיל האוויר:
ירפ"א 112 (יחידת רפואה אווירית)
טלפון מטכ"לי: 0304-9137 ; 0304-6182
טלפון אזרחי: 03-7379137 ; 03-7376182

מרפאת ברה"ן מרכזית:
תל השומר
טלפון מטכ"לי: 0304-7000 ; 0304-6189
טלפון אזרחי: 03-7377000 ; 03-7376189 ; 03-7376096 ; 03-7376097
-----------------------------------------------------------------------
-
> למרות כל הנסיונות עדיין לא קיבלתם את כל התשובות הרצויות :
- התקשרו למשרד הקפ"צ תשוחחו והעבירו מכתב פקס´ לקפ"צ תוך הסבר מפורט ותמציתי בליווי חתימת הסכמה של החייל .
-
>קצינת פניות הציבור -
משרד פניות הציבור מסייע לציבור במתן מענה בכל הקשור לשרותו של החייל בצה"ל או בכל תחום אשר באחריות הצבא.
לרשות הציבור הרחב עומד "קו פתוח" - מענה טלפוני הפועל 24 שעות ביממה. מטרתו הינה סיוע לפניות דחופות שאינן סובלות דיחוי, כגון מצוקה על רקע נפשי, שלילת זכויות של חייל או אירועים הדורשים התערבות מיידית .
דרכי תקשורת: טלפון אזרחי 03-5691000
פנייה בכתב ניתן להעביר באמצעות הפקס או הדואר .
בפקס : 03-5699400.
-----------------------------------------------------------------------
-
>במידה ואת מרגישה שלמרות הנסיונות הטיפול בנושא שלך לא מטופל כנדרש, פני לייעוץ במוקד הנציב, ובהמשך במידה ויש צורך הגישי קבילה
-
זכותך לפנות בקבילה אל הנציב במישרין וללא התחשבות בדרגתך או בדרגתו או במעמדו של הנקבל. אינך חייב ליידע את מפקדיך או לקבל אישורם להגשת הקבילה. (פ"מ 33.0336)
-
כל חייל בשירות סדיר או בשירות מילואים, הורי החייל שנפגע או קרובי משפחה אחרים מדרגה ראשונה, רשאים להגיש קבילה לנקח"ל. אם אין לחייל קרובים כאמור, הוא יכול לבקש מאדם אחר לפנות בשמו.
-
ניתן להגיש קבילה על מעשה שנתקיימו בו כל אלה:
א.המעשה פוגע בחייל במישרין או מונע ממנו זכות המגיעה לו;

ב.המעשה נוגע לסדרי השירות, לתנאי השירות או למשמעת;

ג.המעשה הוא בניגוד לחוק, בניגוד לפקודות הצבא, בניגוד למנהל תקין, או שיש בו משום נוקשות יתרה או אי- צדק בולט כלפי החייל.
-
יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב.
לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט:
-
טלפון אזרחי: 03-6977433
מטכ"לי 0399-7433
בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00
יום ו´ בין השעות 8.00 : 12.30
-
נציב קבילות החיילים
פקס 03-6977135
טל´ ענף הפניות 03-6977374
-----------------------------------------------------------------------
> למרות הכל הולך קשה, המערכת החליטה אחרת, שקלו לפנות לעו"ד/פסיכיאטר באופן פרטי שמתמחה בדין הצבאי , שיחתים את החייל על הסרת סודיות ויקבל את כל החומר הרפואי לידיו ויתחיל לטפל בנושא שלכם
-----------------------------------------------------------------------
* שמורו על מספרי הטלפונים למקרה הצורך/ לעתיד....
* שמרו העתקים של כל האישורים והטפסים הרלוונטים יותר - ופחות
* תדאגו להכין השאלות מראש - ולקבל הכוונה ותשובה מדוייקת
-----------------------------------------------------------------------
*
מקווה שעזרתי קצת
>בהצלחה<





10:00 | 3/11/2010  מה אפשר לעשות נגד זה?? - לא משנה     
14:04 | 3/11/2010    לשאלתך - 4U