נשלחה על ידי:
4U
נושא: לשאלתך בתאריך: 14/1/2010 22:39
תוכן ההודעה:
>בהמשך לפנייתך, ניתן לפנות בכל שאלה רפואית ומנהלתית למזו"ר:
מוקד התלונות של חיל הרפואה המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד התורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ובני משפחותיהם.
---------------
מזו"ר- מוקד זימון תורי ומידע בנושאים רפואיים:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-22:00
טלפון : 03-9489999 שלוחות 1,2.
---------------
מוקד התלונות של חיל הרפואה:
פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00.
טלפון: 03-9489999 שלוחה 3
פקס: 03-7376348
* תדרשי בנימוס במוקד להבין מדוע את לא מקבלת את הגלולות הנ"ל.
-
* תדאגי להכין מראש את כל השאלות - ולקבל הכוונה ותשובה מדוייקת
-----------------------------------------------------------------------
> עוד אפשרות, אני מציע לך להתקשר ולספר הכל במוקד הייעוץ של יוהל"ן , וכדי שיעזרו לך לסגור קצוות בכל הקשור לנושא שלך :
----------------------
>לפניות בנושא סוגיות ייחודיות לחיילות ואפליה מגדרית, עומד לרשותך :
קו פניות במדור פרט / יוהל"ן יועצת הרמטכ"ל לענייני חיילות/ נשים.
מטכ"לי: 0302-9034/8
אזרחי: 03-5699034/8
ניתן לפנות גם בכתב לפקס שמספרו:
מטכ"לי: 0302-9444
אזרחי: 03-5699444